Uit het hart

14 januari 2015 - Bangkok, Thailand

Het zal niet vaak voorkomen dat ik 2 dagen achter elkaar een blog bij elkaar tik. Maar toch is het nu het geval.

Deze dag heeft zoveel invloed op mij gehad dat het lijkt of ik in één keer een nieuw leven ben begonnen. Het is allemaal begonnen met een fietstocht door Bangkok. De heen weg alleen al was minstens net zo mooi als de fietstocht die daar op volgde. Ik kan je wel vertellen dat dit een dag van de glimlach was. Zodra we op de fiets sprongen waren de vriendelijke gezichten niet meer te stoppen. Van de markt tot aan de sloppenwijken, de schoollui en de rest van de mensen die we al fietsen tegemoet kwamen.

Vervolgens namen Jesse en ik de voetenwagen terug naar huis. Tot dat de voeten het begaven, die hadden tenslotte al de heenweg en een fietstocht doorstaan. De toektoek bracht ons even wat comfort.

Op onze kamer kwamen we even tot onze welverdiende rust, waarop wij onze dag vervolgden. Een welbekend hiphop nummer veroverde mijn hart op dat moment, waarop wij besloten op diezelfde plek een verdomd duur biertje te drinken. Tot de muziek onze oren uit kwam.

De weg vervolgde zich naar een "diner plekje" tegenover waar wij gister uit hingen. Dit moet één van de beste beslissingen van deze reis geweest zijn want WAUW. Wat hebben wij hier genoten van onze biertjes, eten en de LIVE MUZIEK! Bijna elk liedje viel ons goed waardoor ons gevoel voor de "good life" bleef stijgen. Tot het hoogte punt waarop wij ons gezelschap gedag zeiden en langzaam de weg af waggelden. Jesse kwam met het geweldige idee om dan eindelijk die goddelijke massage aan te gaan. "Oke Jesse, maar hou er rekening mee, hierna wil jij echt niet meer uitgaan", "haha jawel" zei Jesse. :) :) :) haha die grapjes, na deze overheerlijk massage waren we zo extreem relaxt dat we ons bed hebben opgezocht. Met deze "good life" feeling wou ik toch nog even een verslag uitbrengen. Want ik gok... dat die "feeling" morgenochtend toch wat veranderd is ;)

Eén heerlijke nachtrust gewenst.

1. Linda:
    14 januari 2015
    haha..dat klinkt als dik genieten.....wat een goed begin van jullie reis...wat lijkt Nederland dan opeens ver weg hè.... Een fijne dag gewenst vandaag...enjoy!...hopelijk zonder spierpijn...
  2. Opa Grijseels:
    Hallo Arre en Jesse,
    Zo te lezen zijn jullie in één dag van jongeling Man geworden.
    Heb je dat vast achter de rug. Fijne verdere vakantie.
    Groeten van Opa en Oma
  3. Antien:
    14 januari 2015
    het is geen vakantie paps, het is hard werken deze reis ....... smile ......
  4. WJ:
    Smile
  5. Willemien:
    14 januari 2015
    Hoi leuk te lezen dat je t zo mooi vind en ontspannen haha geniet ervan dan doen wij dat wel van jouw hoop niet dat je t erg vind dat ik me ook aangemeld heb hihi vind het leuk te lezen dit groetjes